کم شدن محبوبیت یوتیوب و فیس بوک

استفاده از فیس بوک در میان جوانان در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال قبل از آن ۹ درصد کاهش یافته است. به نظر می رسد سختگیری های والدین در مورد نحوه استفاده فرزندانشان از فیس بوک و همین طور دغدغه های موجود در مورد امنیت این سایت و همین طور عدم توجه به حفظ حریم شخصی کاربران در این مساله بی تاثیر نیست.
بر اساس این بررسی کاهش اقبال به فیس بوک و یوتیوب به افزایش استفاده جوانان آمریکایی از سایت های دیگری مانند Reddit، Vine، Snapchat، Kik و  ۴chan انجامیده است.
این پژوهش همچنین نشان می دهد میزان خرید آنلاین جوانان افزایش یافته است. حدود ۷۹ درصد از زنان و ۷۶ درصد از مردان جوان به طور آنلاین  خرید می کنند ولی تنها ۱۸ درصد از مخارج آنها به طور آنلاین می باشد. همچنین ۷۰ درصد آنها گفته اند ترجیح می دهند از فروشگاه های خرده فروشی خرید کنند.